reklama  
   
Domů > Spodní články

Renault ukazuje svůj nový designérský směr na studii Frendzy


velikost textu:
     
8.července 2011 00:01
 

Francouzské automobilky pravidelně obměňují u svých aut celkovou tvář, na změnu se nyní připravuje Renault. Studie Frendzy napovídá, jak bude vypadat příští malé MPV velikosti současného Renaultu Modus.


Renault
Renault Frendzy naznačuje budoucí tvary vozů francouzské značky 


Renault Frendzy je dlouhý 409 centimetrů, po všech stránkách vládnou kulaté tvary a vpředu vozí malé LED světlomety. Naproti tomu logo dostává velký prostor na přídi i na zádi.

Černé a díky tomu skoro neviditelné přední sloupky připomínají Škodu Roomster.

Na řidičově straně jako by zase designéři Renaultu díky dlouhému pásu oken hledali inspiraci u Škody Yeti.

Renault Frendzy na videu


Na straně u spolujezdce je všechno jinak. Zatímco za řidičem jsou zadní dveře s opačným otvíráním jako u Opelu Meriva, protilehlá polovina má dveře posuvné.

A na dveřích sídlí velký displej. Spíše obrazovka, která má úhlopříčku 37 palců.

Leckoho napadne, k čemu je taková věc dobrá. Renault prezentuje svou nejnovější studii jako auto na práci i pro rodinu. 

Frendzy hlavně v městském provozu poslouží jako reklamní nosič. Na obrazovce budou proto k vidění různá reklamní sdělení.

Při nabíjení baterií sloužících k pohonu elektromotoru (jak jinak, většina studií aut budoucnosti dostává od vizionářů elektrický pohon) se na obrazovce promítá informace o stavu akumulátorů.

Dvě hlavní funkce Renaultu Frendzy odlišili designéři i ve výběru osvětlení interiéru. Oranžově zbarvené přístroje signalizují, že auto slouží rodině. Zelená světýlka jsou pro pracovní část dne. 

Nová studie Renaultu zezadu


Pokud je zapotřebí odvézt větší předměty, zmizí celá zadní lavice v podlaze a přední sedadlo na straně spolujezdce se nakloní dopředu.

O upevnění převážených předmětů se stará silný magnet. Hrana kufru slouží zároveň jako čtečka čárového kódu a například rozvážkové službě pomůže také počítač typu tablet zasazený přímo do palubní desky.

Více při zemi se designéři drželi při volbě elektromotoru pro svou vizionářskou studii. Výkon činí 44 kW a jízdní dosah 170 kilometrů.

Hluk tichého elektromotoru zastupují kvůli bezpečnosti reproduktory. Vydávané zvuky se liší podle toho, jestli auto pracuje, nebo veze rodinu na chatu.

Frendzy bude k vidění na frankfurtském autosalonu, který letos otevře své brány v polovině září.

(buč)



Čtěte také: 

Renault R-Space ukazuje rodinný minivan v jiném světle

Opel Zafira Tourer, větší nástupce zafiry, bude v ČR k mání od konce roku


 
Čtěte dále na téma:

Diskuse

 

Celkem 0 příspěvků.
 
Vážení čtenáři serveru AutemBezpečně.cz, vašich názorů si velmi vážíme. Naše internetová diskuse však má svá pravidla. Diskutujte proto slušně a neodbíhejte od tématu článku. Nevhodné příspěvky mažeme. Pokud chcete kontaktovat přímo redakci, klikněte sem. Redakce AutemBezpečně.cz

 

18.9.2019 10:02:19
reklama
  reklama  
   


Sledujte AutemBezpečně.cz na: Facebooku